szylu napisał(a):
padaja pytania bez odpowiedzi... wiec odpowiem
Dobrotka -naderwanuy miesien dwuglowy
spolka -sprawa na finiszu w sadzie
transfery -kogo chcial trener, takiego mu szukano, czesto wskazywal nazwiska.
Dzięki Szylu. Jak się okazuje kontuzja jest zdiagnozowana, w temacie spółki coś dzieję, a o transferach też co nieco wiadomo. Nie uważam tych informacji za ściśle tajne, których klub nie mógłby ujawnić...
Jak mamy budować większe zainteresowanie stroną www czy social media jeśli nawet kibice Stali nie są o niczym informowani...?! Wiem, że się powtarzam, ale nie mogę się pogodzić z tym, że na poziomie I ligi marketingowo i PR-owo wyglądamy tak mizernie.
//EDIT
Zamiast produkować i marnować czas na montaż TV STAL: NEWS czy nie wystarczyłoby raz w tygodniu na stronę wrzucić coś w stylu "raport z Solskiego: np.
- Łukasz Janoszka dochodzi do siebie po kontuzji X, powinien być gotowy do gry na mecz z Wigrami Suwałki
- Stasik na treningu skręcił staw skokowy, jego występ w meczu X stoi pod znakiem zapytania,
- A. Paluchowski jest o 1 żółtą kartkę od zawieszenia,
- Trwa proces zakładania spółki akcyjnej. Przewidywany czas uruchomienia to MM-RRRR etc.
Wiem, że TV Stal: News jest może efektowne, może nabija subskrybentów na kanale YT, ale przygotowanie i montaż filmu trwa na pewno dłużej niż napisanie tekstu na stronie www. A na dodatek, nie w każdym tygodniu udaje się w klubie stworzyć taki film.