bronek1939 napisał(a):
Oglądałem wczoraj mecz Chojniczanki z Legią i komentator powiedział, że miasto ma 40 tys mieszkańców i klub sponsoruje 120 mniejszych przedsiębiorstw z Chojnic i okolicy. Teraz mam pytanie dlaczego u nas nie ma nawet połowy z tego? Jak stoi sytuacja z tym planem Gawła i ile ludzi już przystąpiło do tego. Mamy strefę i nie możemy znaleźć 20 mniejszych sponsorów. W czym jest problem? Są firmy typu geyer hosaya, kirchoff, bury, colfarm, zam, c+n,r&g, zielona budka, magellan, cobi, husqvarna, gardner. W okolicy Mielca mamy dobrowolskiego, wamat i wiele innych. Dlaczego nasz budżet w dużym stopniu jest zależny od PGE, LHS i miasta. Czy zarząd myślał nad czymś takim żeby rozesłać zaproszenia do firm na wspólne biznesowe spotkanie i przedstawić im plan działania klubu i ofertę reklamowo-marketingową.
Właśnie tak robią w innych klubach, starają się związać firmy z regionu z klubem piłkarskim. Wystarczy kupić parę butelek dobrego whisky i zaprosić do klubu właścicieli firm lub osoby zarządzające na spotkanie biznesowe. Przedstawić im ofertę reklamową-marketingową i nawet jeżeli co trzeci zaproszony się zainteresuje to i tak klub będzie do przodu.
Nie wystarczy ogłoszenie na stronie jak było nie dawno że zaprasza się do klubu na spotkanie przedstawicieli firm, tu trzeba wysłać imienne zaproszenia bo tacy biznesmeni nie czytają strony Stali w internecie.