Ostatnia wizyta: Obecny czas: 25 Cze 2019, 00:27


Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3166 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 317  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Transfery
PostWysłany: 05 Cze 2019, 17:17 
Początkujący
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Cze 2016, 08:48
Posty: 142
Miejscowość: Mielec
nowy102 napisał(a):
jaet napisał(a):
Pewnie myślał o Łyszczarzu i Puchaczu.

Tylko ze oni nie sa zawodnikami Gks-u.


Zgadza sie i jeszcze z dziś...

http://www.90minut.pl/news/296/news2964 ... akowa.html


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Transfery
PostWysłany: 06 Cze 2019, 10:40 
Nowicjusz

Rejestracja: 19 Lip 2018, 10:08
Posty: 4
http://www.cksport.pl/pokazWiadomosc/18 ... dzony.html

"Do oficjalnego potwierdzenia transferu Spychały powinno dojść najpóźniej po weekendzie. Transakcja ze Stalą jest niezagrożona, ale mielczanie muszą ustalić jeszcze z Koroną wszystkie detale. Jest to bowiem transfer gotówkowy, gdyż obrońca ma jeszcze rok ważnego kontraktu z pierwszoligowym zespołem.
21-latek zwiąże się z kielczanami najprawdopodobniej trzyletnim kontraktem
".


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Transfery
PostWysłany: 06 Cze 2019, 11:52 
Specjalista

Rejestracja: 22 Cze 2013, 21:09
Posty: 865
witz80 napisał(a):
http://www.cksport.pl/pokazWiadomosc/18440_korona_sciaga_kolejnego_mlodziezowca_na_prawa_obrone_los_rymaniaka_jest_juz_przesadzony.html

"Do oficjalnego potwierdzenia transferu Spychały powinno dojść najpóźniej po weekendzie. Transakcja ze Stalą jest niezagrożona, ale mielczanie muszą ustalić jeszcze z Koroną wszystkie detale. Jest to bowiem transfer gotówkowy, gdyż obrońca ma jeszcze rok ważnego kontraktu z pierwszoligowym zespołem.
21-latek zwiąże się z kielczanami najprawdopodobniej trzyletnim kontraktem
".

W eksteaklasie bedzie mlodziezowcem wiec bylo pewne ze ktos go wykupi.Mam nadzieje ze nie puscili go za grosze.


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Transfery
PostWysłany: 06 Cze 2019, 12:05 
Początkujący

Rejestracja: 21 Maj 2014, 19:19
Posty: 210
Przykro patrzeć jak znów nas rozkupują. Z jednej strony można się cieszyć bo chłopak zasługiwał na grę w EX ale z drugiej strony będzie go brakowało. Miło było patrzeć jak grał.


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Transfery
PostWysłany: 06 Cze 2019, 12:07 
Uczestnik

Rejestracja: 14 Wrz 2017, 09:09
Posty: 267
Err44 napisał(a):
Przykro patrzeć jak znów nas rozkupują. Z jednej strony można się cieszyć bo chłopak zasługiwał na grę w EX ale z drugiej strony będzie go brakowało. Miło było patrzeć jak grał.

Wierzę w Skowronka to fachowiec i na pewno to po układa


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Transfery
PostWysłany: 06 Cze 2019, 16:14 
Początkujący

Rejestracja: 12 Sie 2014, 20:21
Posty: 149
Rozkupuja? Przeciez na razie bilans jest do do przodu (in Bielak i Olszewski, out - Spychala). Bez jaj, takiej pozycji wyjsciowej w lato to nie mielismy jeszcze nigdy (gdy 90% zawodnikow ma wazne jeszcze kontrakty). Trzeba to oddac zarzadowi, ze dziala dlugofalowo. Nasi najlepsi zawodnicy (za weszlo) - czyli Soljic, Nowak i Prokic maja kontrakty wazne jeszcze przez 2 lata. To kosmos w porownaniu do sytuacji sprzed 2 - 3 lat (choc wtedy oczywiscie byly inne realia/koniecznosc)

Jesli zas chodzi o Spychale, to w dniu kiedy PZPN wprowadzil przepis dla "starszego mlodziezowca" w ekstraklapie wiadomo bylo ze Mateusza nie utrzymamy - zbyt lakomy kasek.
Wbrew pozorom jednak - choc uwazam ze to naprawde fajny zawodnik, to jednak jego glownym atutem w 1 lidze byl...wiek. Byl, bo teraz na mlodziezowca w 1 lidze jest "za stary".
Teraz mamy porownywalnego zawodnika - Olszewskiego (gorszy w defensywie, lepszy w ofensywie) na ta pozycje ktory spelni wymogi mlodziezowca plus powinnismy dostac od Korony solidny zastrzyk gotowki za Mateusza (mlodziezowyc chodza w ekstraklasie 2 x!).
Mateuszowi zas zycze w ekstraklasie, zeby gral, a nie siedzial na lawie. Fajny, skromy chlopak i naprawde spoko grajek. Powodzenia!

Artur
SMNY

Err44 napisał(a):
Przykro patrzeć jak znów nas rozkupują. Z jednej strony można się cieszyć bo chłopak zasługiwał na grę w EX ale z drugiej strony będzie go brakowało. Miło było patrzeć jak grał.


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Transfery
PostWysłany: 07 Cze 2019, 23:34 
Początkujący

Rejestracja: 21 Maj 2014, 19:19
Posty: 210
Artur1939 napisał(a):
Rozkupuja? ... Fajny, skromy chlopak i naprawde spoko grajek. Powodzenia!
Artur
SMNY

Nie bierzmy mojej wypowiedzi zbyt dosłownie bo to był wpis bardziej emocjonalny i to z tego tytułu, że jak sam wspomniałeś "Fajny, skromy chlopak i naprawde spoko grajek."
Zaangażowanie i serducho do gry. Takich graczy nam potrzeba a tymczasem jednego tracimy i to dlatego ten wpis. No i jeszcze do tego do Korony. Jeszcze się okaże co my od nich za Mateusza dostaniemy bo póki co to na transferach z Koroną nie wychodziliśmy dobrze.


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Transfery
PostWysłany: 08 Cze 2019, 10:27 
Początkujący
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2019, 20:48
Posty: 73
dadzą 100 tys i pójdzie bo takie interesy potrafi robic nasz prezes


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Transfery
PostWysłany: 08 Cze 2019, 10:38 
Uczestnik

Rejestracja: 21 Sie 2010, 09:54
Posty: 444
Jest w ex mlodziezowcem i KoRona go chce pewnie z taką myślą by grał w 1 skladzie. Wołać 200 tys euro minimum. Chca.to wezmą nie to zostaje

_________________
Stal Mielec


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Transfery
PostWysłany: 08 Cze 2019, 10:49 
Początkujący

Rejestracja: 19 Maj 2018, 23:25
Posty: 52
Maciek napisał(a):
Jest w ex mlodziezowcem i KoRona go chce pewnie z taką myślą by grał w 1 skladzie. Wołać 200 tys euro minimum. Chca.to wezmą nie to zostaje

Dzieci czy Wy wiecie co piszecie? Zabawki do piaskownicy i do zabawy !


Góra
   
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3166 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312 ... 317  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

stat4u