Ostatnia wizyta: Obecny czas: 17 Paź 2019, 10:41


Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3290 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 325, 326, 327, 328, 329
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: STAL MIELEC 1 LIGA
PostWysłany: 07 Paź 2019, 18:18 
Specjalista

Rejestracja: 22 Cze 2013, 21:09
Posty: 931
Popierdolilo kogos z tymi meczami w piatek?


Góra
   
 
 Temat postu: Re: STAL MIELEC 1 LIGA
PostWysłany: 07 Paź 2019, 20:07 
Początkujący
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Cze 2016, 08:48
Posty: 163
Miejscowość: Mielec
nowy102 napisał(a):
Popierdolilo kogos z tymi meczami w piatek?


Popatrz na aktualny terminarz na pazdziernik ile jest grania.


Góra
   
 
 Temat postu: Re: STAL MIELEC 1 LIGA
PostWysłany: 08 Paź 2019, 10:36 
Uczestnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Paź 2016, 16:02
Posty: 263
Szczygielski i Rokuszewski przed ostatnia kolejka zapowiadali usuniecie z Fanasty League ze swoich druzyn Paluchowskiego i Getingera przepowiadajac zjazd Stali w dól. Jak to zwykle bywa fakty okazaly sie zupelnie inne, obaj zagrali przyzwoicie strzelajac po bramce.
Stal zwyciezyla a oni dalej kwestionuja odbudowe zespolu... Czy slusznie?


Góra
   
 
 Temat postu: Re: STAL MIELEC 1 LIGA
PostWysłany: 08 Paź 2019, 11:10 
Uczestnik

Rejestracja: 31 Sie 2010, 14:46
Posty: 391
shelby3001 napisał(a):
Szczygielski i Rokuszewski przed ostatnia kolejka zapowiadali usuniecie z Fanasty League ze swoich druzyn Paluchowskiego i Getingera przepowiadajac zjazd Stali w dól. Jak to zwykle bywa fakty okazaly sie zupelnie inne, obaj zagrali przyzwoicie strzelajac po bramce.
Stal zwyciezyla a oni dalej kwestionuja odbudowe zespolu... Czy slusznie?


Mam do nich trochę szacunku i zaufania oraz liczę się z wygłaszanymi opiniami nie tylko gdy są pozytywne, ale trzeba wiedzieć że bazują oni na trochę innej logice i wiedzy niż przeciętny kibic w tej lidze.
Przede wszystkim nie widzą jak wyglądają poszczególne mecze gdy nie ma transmisji i wówczas nie odnoszą opini do faktów lecz suchych statystyk. Poza tym nie mają żadnego innego rozeznania co do owych faktów jak przez pryzmat funkcjonowania klubów w pewnym kanionie takim jak na przykład ekstraklasowy a najlepiej Legia.
Generalnie to jest tak jakbyś kibicując Stali był z dnia na dzień fachowcem od IV ligi bo grają tam rezerwy Stali i znasz paru ludków co ich kiedyś widziałeś na oczy i znasz wyniki z 90minut.

Najbardziej widoczne było to podczas wywiadu z Orłołwskim po zwolnieniu Skowronka. Tego czego mi brakowało to prostego przekazu ze strony prezesa gdy mocno naciskali na pewne tematy nie rozumiejąć specyfiki sytuacji. Prezes powninien wyjść z konwencji wywiadu telefonicznego i powiedzieć, że zaprasza panów na weekend do Mielca. Niech pozwiedzają starówkę, zjedzą coś na mieście i przyjdą do klubu na wywiad a potem mecz. Wyrobienie sobie zdania na temat tego jak funkcjonuje w Polsce 80% klubów zawodowych, czyli do III ligi włącznie to coś co tym chłopakom najbardziej brakuje.

_________________
STAL Mielec


Góra
   
 
 Temat postu: Re: STAL MIELEC 1 LIGA
PostWysłany: 08 Paź 2019, 17:37 
Początkujący

Rejestracja: 12 Sie 2014, 20:21
Posty: 214
Fajnie, ze jest taki program traktujacy o 1 lidze (trafili tutaj w pewna nisze), ale jak piszesz ponizej ich ekspertyza nie jest wcale duzo wieksza niz przecietnego kibica, ktory oglada mecze w Polsat Sport.
Jest to mocno ograniczona perspektywa, wiec czesto ich opinie to wrozenie z fusow.
Sam sie dziwie, ze tacy "amatorzy" sa w stanie zlapac na telefon prawie wszystkich prezesow i trenerow z 1 ligi, ktorzy chyba powinni sie bardziej cenic, tym bardziej ze poziom tych audycji jest powiedzmy sredni (kilka miesiecy temu mozna sobie bylo posluchac totalnie najebanego Kowalczyka).

Artur
SMNY

Mam do nich trochę szacunku i zaufania oraz liczę się z wygłaszanymi opiniami nie tylko gdy są pozytywne, ale trzeba wiedzieć że bazują oni na trochę innej logice i wiedzy niż przeciętny kibic w tej lidze.
Przede wszystkim nie widzą jak wyglądają poszczególne mecze gdy nie ma transmisji i wówczas nie odnoszą opini do faktów lecz suchych statystyk. Poza tym nie mają żadnego innego rozeznania co do owych faktów jak przez pryzmat funkcjonowania klubów w pewnym kanionie takim jak na przykład ekstraklasowy a najlepiej Legia.
Generalnie to jest tak jakbyś kibicując Stali był z dnia na dzień fachowcem od IV ligi bo grają tam rezerwy Stali i znasz paru ludków co ich kiedyś widziałeś na oczy i znasz wyniki z 90minut.

Najbardziej widoczne było to podczas wywiadu z Orłołwskim po zwolnieniu Skowronka. Tego czego mi brakowało to prostego przekazu ze strony prezesa gdy mocno naciskali na pewne tematy nie rozumiejąć specyfiki sytuacji. Prezes powninien wyjść z konwencji wywiadu telefonicznego i powiedzieć, że zaprasza panów na weekend do Mielca. Niech pozwiedzają starówkę, zjedzą coś na mieście i przyjdą do klubu na wywiad a potem mecz. Wyrobienie sobie zdania na temat tego jak funkcjonuje w Polsce 80% klubów zawodowych, czyli do III ligi włącznie to coś co tym chłopakom najbardziej brakuje.[/quote]


Góra
   
 
 Temat postu: Re: STAL MIELEC 1 LIGA
PostWysłany: 15 Paź 2019, 22:48 
Uczestnik

Rejestracja: 31 Sie 2010, 14:46
Posty: 391
Co porabia Skowronek?

_________________
STAL Mielec


Góra
   
 
 Temat postu: Re: STAL MIELEC 1 LIGA
PostWysłany: Wczoraj, 11:29 
Zaawansowany

Rejestracja: 21 Sie 2010, 07:03
Posty: 533
galileusz napisał(a):
Co porabia Skowronek?




Pewnie do ciepłych krajów odleciał na zime ;)

_________________
Tylko FKS Stal Mielec


Góra
   
 
 Temat postu: Re: STAL MIELEC 1 LIGA
PostWysłany: Wczoraj, 13:30 
Uczestnik

Rejestracja: 21 Sie 2010, 01:35
Posty: 348
galileusz napisał(a):
Co porabia Skowronek?

Jest na urlopie

_________________
Stal Mielec


Góra
   
 
 Temat postu: Re: STAL MIELEC 1 LIGA
PostWysłany: Wczoraj, 17:10 
Początkujący

Rejestracja: 12 Sie 2014, 20:21
Posty: 214
Z innej beczki (tak, wiem, to jest tak specyficzna liga, ze kazdy moze wygrac z kazdym) - do konca rundy (czyli polmetek)zostalo nam 5 meczy z zespolami z miejsc, odpowiednio:
12, 13, 14, 17 i 18.

3 najpowazniejszych kandydatow do awansu (IMO) - czyli Miedz, Termalica i Podbeskidzie terminarz ma nastepujacy - tzn graja z zespolami z miesc, odpowiednio:
Miedz - 5, 10, 1, 9, 11
BrukBet - 10, 1, 9, 18
Podbeskidzie - 9, 18, 14, 17

Czyli do polmetku mamy zdecydowanie najlatwiejszych (teoretycznie) przeciwnikow, ale zaraz za plecami mamy Podbeskidzie. Kto wie, czy to wlasnie nie druzyna z Bielska Bialej nie bedzie glownym rywalem do pierwszych 2 miejsc...
Radomiaka i Warty nie traktuje na serio....Radomiak zostanie wkrotce zweryfikowany przez Miedz i Termalice, a Warta ma na razie kupe farta ;-)

Artur
SMNY


Góra
   
 
 Temat postu: Re: STAL MIELEC 1 LIGA
PostWysłany: Dzisiaj, 08:39 
Specjalista

Rejestracja: 20 Sie 2010, 18:26
Posty: 765
Artur1939 napisał(a):
Z innej beczki (tak, wiem, to jest tak specyficzna liga, ze kazdy moze wygrac z kazdym) - do konca rundy (czyli polmetek)zostalo nam 5 meczy z zespolami z miejsc, odpowiednio:
12, 13, 14, 17 i 18.

3 najpowazniejszych kandydatow do awansu (IMO) - czyli Miedz, Termalica i Podbeskidzie terminarz ma nastepujacy - tzn graja z zespolami z miesc, odpowiednio:
Miedz - 5, 10, 1, 9, 11
BrukBet - 10, 1, 9, 18
Podbeskidzie - 9, 18, 14, 17

Czyli do polmetku mamy zdecydowanie najlatwiejszych (teoretycznie) przeciwnikow, ale zaraz za plecami mamy Podbeskidzie. Kto wie, czy to wlasnie nie druzyna z Bielska Bialej nie bedzie glownym rywalem do pierwszych 2 miejsc...
Radomiaka i Warty nie traktuje na serio....Radomiak zostanie wkrotce zweryfikowany przez Miedz i Termalice, a Warta ma na razie kupe farta ;-)

Artur
SMNY


a nam od zawsze najciężej się gra z zespołami z dołu tabeli

_________________
STAL MIELEC


Góra
   
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3290 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 325, 326, 327, 328, 329

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: MSN [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

stat4u